DISSIDIA FINAL FANTASY OPERA OMNIA – Cecil (Paladin)

Cecil (Paladin) from FINAL FANTASY IV arrives to DISSIDIA FINAL FANTASY OPERA OMNIA!

Download and play for free today!
iOS: https://sqex.link/756ae
Android: https://sqex.link/d9bf8

source

Bemerkungen
  1. The Broadway Saiyan

    MAHAAAAL!!!

  2. Fox Gamer

    Omg paladin Cecil
    I love final fantasy II

  3. Noctis Star

    ?

  4. Laura B

    YAY PALADIN CECIL! I wonder if he will be able to switch between dark and light as he did in the previous Dissidia games…

  5. Jacob Kern

    In direct contrast to his previous form, he now heals himself.

  6. Christopher Lopez

    Cecil is my favorite FF protagonist, ff4 is my all time fave jrpg!

  7. xDigitalMonster

    Yessss finallyyy paladin cecil’s moveset is a lot better lol

  8. Uri' Kusanagi

    I have Locke… I'm good, but this is still AMAZINGLY INCREDIBLE

  9. Zane Oneiros

    BRING BACK CHRONO TRIGGER OR GTFO!!!

  10. ItaChu 787

    About damn time lol

  11. Ricardo Velazquez

    Justo cuando me quede sin gemas ??

  12. Paolo

    Skipping since he's also featured in Vayne's banner soon

  13. Nothing Found

    wow cecil got like 20 times better coming to OO than when he was at baron on FFIV.
    What did just happen on that Torison.

  14. Jonathan Barcelos

    why he have an spear?

  15. Ryder Draconis

    I left this game a couple weeks after Beatrix. I'm so glad I did because there aren't any characters of mine that can compare to this level of stuff. Nothing but an endless grind that I'm glad I put behind.

  16. xxnike629xx

    Finally! It feels like forever in between major updates to the Global version of the game and getting new characters!

  17. The lancer from timeline 100

    This is not super mario rpg?

  18. W0LFGANXS

    All right! Time to stockpile lots of gems for this banner! Which means that I'll have to do plenty of multiplayer with players that I haven't played with before as well as farm games on single player because I'm 100% F2P!

  19. TallulahSoie

    RIP another one

  20. Yunis Rajab

    I still feel ripped off that a mobile game is better than the $80 ps4 shitty game

  21. Kimot Chi

    Dear Square Enix can u do Final fantasy MOBA sounds will Nice…..we need it

  22. Taylor Aprile

    Awesome!!!

Verlassen ein Kommentar

Anmeldung
Wird geladen...
Anmelden

Eine neue Mitgliedschaft ist nicht erlaubt.

Wird geladen...
Zur Werkzeugleiste springen